Längtar

Ja visst längtar man....Sittandes på jobbet när solen skiner och vetandes att andra har "semester". Längtar gör jag till vecka 30. Då går vi tanter loss på vår ytterst välplanerade roadtrip. Längtar längtar längtar. I två veckor är vi ute och far i kära Sweden. Boende i Halmstad och Gotland är klart och betalt men boendet i Göteborg verkar ju lite körigt för tillfället tyvärr. Förhoppningsvis får vi bo med soldaterna på Pliktis. Bra med en Papi med kontakter ibland. Men om inte...någon göteborgare som är villig att ta emot 6(ev 7) söta flickor några nätter i juli? 



Längtar gör jag också till mina kvarvarande 3 veckors semester som infaller efter den två långa roadtripen. Då lämnar jag Sverige för utlandet med El Biffo, tills skolan börjar. Längtar även tills skolan börjar också actually! Många spännande och intressanta föreläsningar väntar runt hörnet.

Kommentarer
Postat av: Malin

6 eventuellt 7? Vem har hoppat av?

2009-07-01 @ 16:28:00
URL: http://nejvetduvad.blogg.se/
Postat av: Martina

menar ju såklart 7 ev 8

2009-07-02 @ 08:32:38
URL: http://eleonoramartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0