Helloooo Hoes!

Okej så här ligger det till! Jag har druckigt några glas med alkohol men jag kan helt enkelt inte hålla mig borta här ifrån och från er suckers! Jag fick höra något FANTASTISKT roligt och trevligt ikväll av min kära syster. Enligt henne så verkar en viss person uppskatta min blogg helt otroligt mycket, vilket gör mig suuuuuperglad. Det är ju inte direkt så att jag INTE visste att min blogg var helt otroligt bra, men det är ju verkligen inte fel attt få lite uppskattning ibland. NEJ DET ÄR DET INTE!!!!!!!! så ta åt er, ni som aldrig visar att ni lever för att läsa min bloggis! Hur som haver, Cathi är bäst, och du som uttryckte din uppskattning för min blogg vet vem du är (för du läser förmodligen detta) och du behöver inte ta åt dig av det inlägget som hänvisas till mina kära läsare som INTE visar sin uppskattning. Från och med NU är du min hedersläsare, du som uppskattar min BLOGGISH! 

By the way! Ber om ursäkt till resten av Bålsta för min och mina väninnors höga ljudnivå när vi intar alkhol. Eller?! NEJ det gör jag inte! Jag ber definitiv INTE om ursäkt för det. Jag och mina tanter kan helt enkelt inte rå för våra helt fantastiska personligheter, och JA vi kanske låter en AAAANIIING på fyllan. Men vet ni vad det beror på? Jo, det beror på att vi har så otroligt roligt tillsammans och älskar att umgås med varandra och med andra människor. That's the way it is. 

smell ya later SUUUUCKKKEEEEERS! Love ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0