It's friday

För tredje dagen i rad denna vecka så vaknar jag upp ensam i ett tomt hus. Sååå tråkigt :( Hatar att vara ensam! Men, idag har jag mycket att stå i så tiden går förhoppningsvis snabbt. Jag måste be om ursäkt i förskott till er bitches! Jag har insett att jag måste planera om lite i almenackan och de spännande inläggen som utlovades igår kväll kommer förmodligen få skjutas upp tills i morgon faktiskt. Ja, det är sant. Jag förstår att ni mår sjukt dåligt nu, men ni får för farao rycka upp er!! Tragiskt att jag har så stor inverkan på ert liv. Ni har väl herregud NÅGOT annat att leva för än för min blogg?! Eller, nähä inte det. Det var väl det jag förstod.

Hur som haver, så ska jag hinna plugga lite mer och fixa till mig en peu innan två, för då slutar min Klaris på jobbet så då ska jag catcha upp med henne. Så jag känner mig en aningens stressad här faktiskt. Så varför i helskotta sitter jag här inne och skriver till er, om jag känner mig så stressad?! Joooo, för att ge er någonting att leva för ju! Sen i afton så ska det drickas lite vin och sånt hemma hos Carrohoe för att fira hennes födelsedag, trevligt trevligt.

Har upptäckt att mitt besöksantal har skjutit i höjden. Underbart för er att ni har upptäckt mig och mitt fantastiska liv, GRATTIS. Men jag måste dock säga att ni inte sköter ert jobb som läsare så där jättebra. Jag vet minsann att ni sitter och irriterar er så att ögonen hoppar ut, på mig. Och jag förstår ju att ni sitter och beklagar er och skvallrar om min blogg med varandra. MEN, ni ger inte MIG någon respons över huvud taget! Måste faktiskt säga att jag är besviken på er. Här ger jag och ger och ger och ger. Men ni bara tar, tar, tar och tar! Suck, men vad ska jag förvänta mig egentligen.

Smell you later hoes!

Kommentarer
Postat av: Cathi

jag ger juuuu :(masssor!! jag kommenterar hela tiden. hihihi!! jag vet att det enda du bryr dig om är mina fantastiska kommentarer.. cut the crap liksoM! du kan lika gärna skriva det



JAG LEVER FÖR CATHIS KOMMENTARER, INGET ANNAT!!!!

2009-05-15 @ 11:39:39
URL: http://violacathrine.blogg.se/
Postat av: Martina

I'm busted!

2009-05-15 @ 12:02:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0