Jag har ett problem

Hjälp! Jag står inför ett fruktansvärt beslut och vet inte alls hur jag ska gå till väga! Om bara två timmar så ska jag bege mig hemifrån och jag ligger fortfarande i sängen i pyjamas. Nu till mitt stora problem. What to wear?! Och inte nog med det, jag måste inte bara bestämma vad jag ska sätta på mig, utan även bestämma vad jag ska ha för färg på mitt nagellack. Jag har noll inspiration. Livet har verkligen gjort det svårt för mig idag måste jag säga, verkligen svårt!

Men skärp er!!!!!!! Arg, är jag nu, arg! Vill ni veta varför? Jo, ni förstår att det är så sjukt komiskt att det jag skrivit här ovan lätt skulle kunna vara ett helt vanligt inlägg i de flesta människors bloggar. Arg, blir jag för att jag vill spy på sånna här små petitesser! Herregud människor, finns det inte värre saker att oroa sig över. Tro  mig,  jag önskar verkligen att världen var så problemfri så att det inte fanns något annat att oroa sig över än vad man ska sätta på sig för kläder. Men å andra sidan kan jag förstå att man ibland bara vill glömma allt ont och jobbigt här i världen och kanske önska att det här med dagens outfit mm är det enda problemet man har. Det kan jag tycka är okej. Men för att få göra det så måste man för farao bry sig om något viktigt då och då också. Så snälla! FÖRSÖÖÖÖÖÖK att ta emot det jag har skrivit nu. Läs det en gång extra, läs det 20 gånger extra så kanske en del av det når era outvecklade hjärnor. please!?

Nej nu ska jag gå och försöka välja färg på nagellack, MEN VAAAD SKA JAG HAA PÅÅÅ MIG?!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0