nej, det blir nog inget könsbyte

Tillbaka från blogguppehållet. Nu har jag precis kommit hem till mitt kära hem, efter en lång och händelserik dag! Började med examinationsseminarium i skolan...Wei, fick högsta betyg på mitt examinationsarbete :D skryyyyt, men jag är så fruktansvärt B Ä S T. Jag hade en mycket givande diskussion med min kära Zohra men jag kan tyvärr inte outa vad den handlar om än. It's a secret. Åh vad jag älskar hemligheter. Om ni bara visste vad det handlar om..moahaha ni borde vara mycket, mycket nyfikna där ute snuskisar! Hur som haver, den 29 är den vårpub iaf :) ska bli supertrevligt!

Igår var jag som sagt hos min määään och uppdaterade inte, dels för att jag hade blogguppehåll och dels för att jag låg i sängen resten av dagen.. HAHA gissa vad jag gjorde dääääär! Åh pervon, jag vet vad ni tänker.. och JA ni har rätt... eller nej..eller jo..eller har ni?!

After school bar det av till fiket där mina tantisar satt och fikade. Bestämdes för en liten tur till Gina och Myrorna. Shoppade loss på ett par sjukt fulsnygga retroshorts på myris och en lite skirt på gina the pina. Anna köpte en sjukt snygg byxdress, to die for!
 

Some pics!
 
                                                                             Joakim var en arg och hungrig kines

    
Packade ihop lite saker som skulle med till karlsloken                                  Jag tappade huvudet
                                                                   så här såg jag ut idag
    
Här stannade vi också köpte foder till oss                                       Och kanske så här om man kollade nära

    
mina shorts som jag köpte      Annas snygga byxdress                      Har inte riktigt bestämt om jag ska köpa eller inte?

   
Wei, här ska håras!                     hösta betyyyyyyg!                                 Dagens inköp!

Nej nu ska jag duscha, fettsuga låren och måla naglarna. Sen ska vi cykla hem till Malinhoe och dricka vin och parta!
Så ja, gå och skaffa er ett liv nu småglin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0