Tänk ett steg längre hoes!

Igår berättade två av mina tanter en lustig sak för mig. Dom sa att om inte dom kände mig så skulle dom tro att jag var dum i huvudet baserat på vad dom läser i min blogg. Jag fick mig allt ett gott skratt måste jag säga minsann! Folk får gärna tro att jag är dum i huvudet faktiskt, så länge dom jag bryr mig om vet att jag inte är det så spelar det faktiskt inte en så stor roll. MEN, någonting som bekymrar mig lite dock är det faktum att de flesta verkar vara mer okunniga än jag någonsin anat. Men jag är tydligen så blåögd att jag tror bättre om människor än vad jag borde. Jag trodde att folk listat ut vad denna blogg egentligen handlar om, men som sagt, uppenbarligen inte. Ibland handlar det om att läsa mellan raderna. Men mina små vännen :) trots eran okunskap så önskar jag er allt gott, samt att ni tillslut listar ut vad som egentligen är viktigt här i världen.

På på stjärten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0