100221

Hur lång är du?
164 cm

Hur löd det senaste sms:et du fick?
Är vid Shell :)

Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Ringa. Har alltid så sjukt mycket att säga!

När vaknade du i dag?
Halv elva av att telefonen ringer.

Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Mitt patetiska försök till middag.

Sover du med eller utan kläder på dig?
Utan.

Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Skor skor skor skor skor skor skor skor

Tycker du om kaffe?
Ja

Tycker du om att mysa/kela?
Om det är på mina villkor.

Vill du ha barn?
Ja

Har du någonsin åkt ambulans?
Nej

Vad spenderar du helst pengar på?
Kläder, skor, smycken

Äger du dyrbara smycken?
Skulle man kunna påstå ja!

Vem är den roligaste människan du känner?
Min lillasyster Hedvig

Kan du byta olja på bilen?
Klart jag kan

Dansar du i bilen?
Dansar, äter, sjunger, gråter, ringer, läser, pluggar...vad gör jag inte i bilen?

Vem var din favoritlärare på högstadiet?
Var väl snarare jag som var favoriten.

Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
Klara och Jocke som körde hem mig såklart :)

Vem ringer du när du är arg/ledsen?
Klara och syster Anna.

Har du någon piercing?
Euw..nej!

Civilstånd?
Lyckligt singel..olyckligt ensam!

Är du fåfäng?
Ohälsosamt fåfäng.

Ångrar du någonting du gjort?
Skulle nog kunna komma på ett par saker som jag ångrar ja.

Hur gammal är din pappa?
45,46?

Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till?
Blir deprimerad av att ens börja fundera ut svaret på den här frågan.

Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig?
Jag är sjukt pedantisk när det gäller min lägenhet..men det är totalt KAOS i alla mina garderober och skåp

Jag kan fortfarande suga på tummen när jag är extremt trött och tycker synd om mig själv

Jag har seriösa problem med att gråta. Jag KAN verkligen inte gråta. Ibland brister det, men det är verkligen inte ofta.

Svär du ofta?
Det är väl tyvärr ett av mina kännetecken

Sverige när det är som bäst?
Sommar och sol

Vad har du ätit i dag?
Fika på Åbergs, en halv burk majs

Vad har du för utbildning?
Tre år samhäll med samhällsinriktning. Snart 2 år sjuksköterskeutbildning.

Vilken kroppsdel är du mest nöjd med?
You tell me

Vilken kroppsdel är du minst nöjd med?
Pass

Vilken är din sämsta egenskap?
Kan vara sjukt bitchig och provocerande utan att vara medveten om det överhuvudtaget!

Saknar du något?
Någon att dela lägenheten med.

Vad är det knasigaste du gjort?
Tyvärr cencurerat


Kommentarer
Postat av: Malin

Sv: Haha ja visst var den skrämmande likt! Framförallt speglade den litegrann så som jag kände :P

2010-02-22 @ 11:36:40
URL: http://malingoesbigcity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0