back

då var det tillbaka till verkligheten då! Jag tror att jag i princip är helt återställd idag faktiskt. Har haft supertrevligt sällis av Klara en liten snabbis idag. Sjukt nice att få träffa folk igen. Både jag och Klara betedde oss som två sinnessjuka idag, helt oförmögna till att bete oss som folk. Det är inte lätt att komma ihåg hur man ska agera som människa när man inte varit social på tre dagar. Nu ska jag sätta igång med plugg. Känns verkligen skitkul..typ. Kommer jag ens ihåg hur man gör???


Kommentarer
Postat av: klara

åh va långt och blont hår vi hade!! :)

2010-02-17 @ 18:44:20
Postat av: martina

Ja visst hade vi! Riktiga bimbosar ;) haha

2010-02-17 @ 18:56:59
Postat av: Cathi

Åh, vad söta ni är mina små hjärtan! :D

2010-02-17 @ 19:50:43
URL: http://violacathrine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0