London baby

När man ligger hemma sjuk så får man mycket tid över att tänka. Jag har nu faktiskt planerat min framtid rätt utförligt. Ni vet ju att jag har pluggat klart om ett år. Då är jag alltså sjuksköterska. Insane jag vet. Eftersom min skola är så grym så har vi ett avtal med 42 andra länder i världen som ger oss en möjlighet att använda oss av vår utbildning i dessa länder också. Planen är alltså London. Ett år som sjuksköterska i London, får det nog bli. Ja det blir det. Sen kommer jag hem och fortsätter plugga. Spikat!

Kommentarer
Postat av: Cathi

låter galant! jag är superpå!

2010-02-16 @ 19:57:49
URL: http://violacathrine.blogg.se/
Postat av: Caroline

Låter som en grym idé! :)

2010-02-17 @ 15:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0