sjukling

har sovit som ett litet mongo i natt. Vaknat all the time, haft frossa och kallsvettats. Drömde helt sjuka saker också. Så man kan väl säga att jag inte var förvånad över att ha feber och en stört irriterande förkylning när jag vaknade i morse. Har sedan dess även fått rapport om att både Cathi och Klara ligger hemma sjuka dom också. Det är illa. Och jag har så fruktansvärt ont i mina lungor och är numera övertygad om att jag kommer få andningsuppehåll. Har kommit överrens med klara om att hon ska ringa ambulans till mig om hon får ett sms där det står "ring ambulans". Det är ju inte roligt att bo ensam när man är sjuk. Ligger med frossa i soffan och bara väntar på att lungorna ska lägga av! Så typiskt mig att skrämma upp mig själv. Det är illa. Och inte har jag tid med det här med att vara sjuk heller.



Kommentarer
Postat av: Mathilda

Shit, är du också sjuk? :( alla är verkligen sjuka, det är någon som jävlas med oss! Och krya på dig! :)

2010-02-15 @ 15:18:18
URL: http://runningincircles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0