snälla

Ligger hemma i soffan och är så fruktansvärt trött. Har varit en sjukt påfrestande dag. Låt oss säga att jag inte var redo att kasta mig ut i den friska världen. Har fått tillbaka min lilla ansiktsförlamning. Fick det en gång innan jul också. Känseln i hela ansiktet försvinner liksom. Inte helt, men tillräckligt för att det ska kännas jättekonstigt. Antingen är det stress eller så är det förkylningen. Spännande är det i alla fall.

 Idag önskar jag även att jag var en normal människa som kunde gråta. Jag tror att det skulle vara sjukt nice att bara få mig själv en big cry! Men neeeeeeeeeeeeeeeeeeeej det kan jag ju inte. Vad lider jag av för psykisk rubbning? Kanske kan jag skriva mitt psykiatriarbete om den rubbningen? Jag kan i alla fall inte gråta. Hur gråtsugen jag än känner mig. INTE. EN. TÅR. Omänslig, jag?

Kommentarer
Postat av: Malin

Klart att det är en Biodate!! Carro var också på hon kommer nog hem den helgen så vi kanske ska dra ihop ett gääng och köra en alice i underlandet biodate grej?? :D Annars om ingen annan kan drar vi ändå :P

2010-02-19 @ 09:51:15
URL: http://malingoesbigcity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0