still sick

Vaknade i morse av att det var ljust ute. Det var ljust klockan 7 i morse. Ni ser, det finns hopp för att våren faktiskt med små myrsteg är på väg. Hur som helst, halsen är tjockare än nånsin och näsan är täppt. Så jag ligger hemma idag också. Tror inte att jag har lika mycket feber som igår i alla fall. Men jag klarar inte av att ligga ensam hemma! Men samtidigt vill jag ju inte åka till praktiken och smitta patienterna ( = döda patienterna).


bjuder på en av mina absoluta absoluta absoluta favoriter. Förstår inte varför jag är så snäll som bjuder på mina hemliga små pärlor. Det måste vara för att jag tycker om er så mycket. Missbruka inte den här låten nu. Men den är grym att vakna till en seg morgon!

Kommentarer
Postat av: Malin

Krya på dig :))

2010-02-16 @ 14:10:51
URL: http://malingoesbigcity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0