Good!

Nu har jag precis genomgått en lång procedur för att klä mig inför en promenad i snöstormen. Här kommer jag steg för steg ge er en kurs i hur man överlever en promenad till affären i snöstorm. Till varje steg finns det även en liten bild för att förtydliga ytterligare, för er som är lite efter.

1. Sätt upp håret i en ful tofs och ta bort sminket
2.Sätt på dig en varm och snuskigt tajt underställströja, bör dock vara rosa för bäst resultat
3. Klä dig i en sjukt kroppsnära flieströja (stavas det så?)
4. Varm tjocktröja över det!
5. Varma tajts på benen
6. Stoppa fötterna i hemmastickade raggisar
7. På med en vattentät och vindtät helst rosa jacka
8. Proppa in tofsen i en mössa, så du ser skallig ut
9. I med fötterna i dina varmaste och ulligaste UGGS
10. Händerna i vantar och Ipoden i öronen!

                 

Sen är jag väl redo att bege mig ut i stormen. Hoppas jag!

Kommentarer
Postat av: Z

Now thats what i call Fäshion. Fäshion bor i dig Martina.

2010-01-27 @ 18:48:03
Postat av: Martina

I know darling, I know! I morgon kommer ALLA se ut så här.

2010-01-27 @ 19:43:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0