Oduktig

Nu ska jag nog gå och lägga mig snart! Jag har ju faktiskt helg nu. Ledig i morgon och på fredag :) Ibland har man det minsann bra när man är student. Det händer inte ofta, men ja ibland har man det faktiskt bra. Morgondagen ska spenderas tillsammans med herr dammsugare och mopp. Måste få lite reda på mina kläder också. Dom ligger utspridda överallt, förutom i garderoben. Och jag som lovade mig själv som nyårslöfte att ha koll på kläderna. Det gick ju som det gick. Jag har i alla fall verkligen kämpat  i kväll. Har ni någon aning om hur komplicerat det är att byta lakan helt på egen hand. Speciellt det där med täcket kan vara väldigt knepigt. Speciellt om man inte är så lång. Så jag har liksom fått krypa in med täcket i själva påslakanet för att få in det. Och tillslut lyckades jag nog. Väldigt jobbigt dock är att jag inte har något underlakan, för det jag äger hänger på tork för tillfället. Så natten får jag ligga med överkastet som underlakan. Men från och med i natt och några nätter framåt så gör Hello Kitty mig sällskap! Mysigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0